alltså

våran blogg som vi har från globen måste ju faktiskt hållas en aning seriös och som ni som känner mig troligen vet så kan detta vara lite svårt för mig då jag emellanåt kan rankas som en av de mest oseriösa människorna på denna jord. Det jag egentligen vill skriva i bloggen är ett litet referat från framridningen och dess ölutbud, typ en provsmak av öl. Sedan vill jag även skriva en lista på vad jag helst vill ska hända i globen och det är:
1. Någon rider fram naken på framridningen (gärna Malin Bayard) och jag är den enda som lyckas fota.
2. RGB får syn på en shetlandsponny, goes banana, ber om att få provrida och galopperar sedan runt som en galning och skriker galna saker. Erbjuder sedan ägarna 200 000 kr.
3. Någon rider en älg i hoppklassen. Vore högst fascinerande!
Och sist men inte minst så vill jag att en rolig händelse som faktiskt har inträffat ska inträffa igen för det var nämligen så att typ för förra året så åt vi pizza och jag fick musslor på min fast jag inte bett om det, åt upp hela utom den biten och fick en ny pizza! Som jag inte orkade äta så jag tog med den in i globen och placerade den lite fint på framhoppningen, på marken alltså. Tycker att det här kan vara en av dom bästa idéerna någonsin för det var bara så otroligt kul att tänka på hur förvånade ryttarna skulle bli när det låg en hel pizza på marken. Höhöhöhö nu ska jag dricka julmust och äta typ 1 miljon pepparkakor och snacka lite med nån av mina polare här back in the journalistrum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e inte klok haha

2010-11-28 @ 19:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback