alltså shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeet

vad det är kallt ute! Det blåser så sjukt kallt ute att jag typ förfryser mina kinder bara jag går ut. Idag sitter jag hemma och pluggar MASSOR! Vill vara klar innan globen-helgen och inte ha det hängande över mig och dessutom har jag prov imorrn. Fast det har jag inte börjat träna till och känner att det kanske inte heller komma bli så mycket träning höhöhö. Pappa och jag var på Ikea imorse för han skulle köpa två sängar att ha på Åland. Det tog bara 20 minuter att köra dit vilket är helt sjukt snabbt tycker jag!!! Vi trodde typ att det skulle ta 40 så vi var där jättetidigt men det finns som tur var kaffe och kanelbulle för 5 spänn i cafeterian som öppnar tidigare. Sjukt att det är så billigt men antar att Ingvar har tänkt ut det där på nåt smart sätt så att dom ändå går plus, han verkar inte vara typen som gillar att gå back. Sen så ville min pappa överraskande nog inte gå in på lagret direkt utan tyckte att vi skulle gå igenom alla avdelningar när vi ändå var där. Jippie tänkte jag som älskar att gå på Ikea. Tyvärr så hann jag knappt se någonting för vi gick i TURBOFART igenom hela varuhuset på max 10 min. Att välja säng var inte heller så svårt för pappa tog helt enkelt reda på vilken säng som var dyrast och så tog vi den. Jag försökte få honom att välja den billigaste sängen på hela stället (man vill ju inte behöva bo på gatan) men pappa menar på att dyrast alltid är bäst och när han bestämt sig för något så blir det så. Det är det som är lite konstigt med min far att han gillar egentligen inte att handla så mkt, eller han gör sällan det men när han väl ska köpa något och har bestämt sig så kvittar det vad det kostar. Synd att jag inte ärvt mer av detta men jag älskar ju att shoppa skitsaker på loppis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback