tycker att

det går lite trögt på komplimangfronten! Men jag ska inte mjölka massvis med fina ord om mig själv för så självisk är jag inte och världen är lite större än bara mig! Hoppas att alla förstår att jag var lite ironisk, hatar verkligen tanken på att uppfattas som egocentrisk.
Idag ska jag träffa Fruttan och typ fika! Vuxet men ändå mysigt <3 Sen ska jag hem till Cissi Spong som har födelsedagskalas för imorrn fyller hon år! Storatjejen va <3 Och en månad efter henne kom jag till världen :) Så mellan 14 Maj och 14 Juni 1988 kan ha varit den värsta och ensammaste tiden i Spongebobs liv!? Hon ska i allafall få en fejk-canada goose av mig tror jag. Bilder kommer sen!
Hej då

PS. Har lovet Fruttan att vara snygg när vi ses. Försöker vara extremt cool idag i allafall:

Tycker jag lyckas väldigt bra men får se om hon håller med. Lite nervös! DS.

Kommentarer
Postat av: Annika strömstedt

sv. tack så mycket =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback