Tävling!

Jag brukar aldrig vara med och tävla om saker för jag vinner aldrig. Men egentligen så borde jag ju tillslut vinna om jag är med i sjukt många tävlingar i flera år. Någon gång kommer turen till mig. Nu råkade jag se att man kunde vinna turkosa sporrar. VILL HA!!! Skiter i att jag inte rider och aldrig har användning för dom för jag ska genast göra en helig plats till dom bland mina andra heliga ridgrejer som jag ibland tar fram och provar eller bara tittar lite på.

(
http://kristinawarg.blogg.se/2010/may/tavling-vinn-jin-sporrar-fran-frejos.html)!

Nu kommer säkert andra ridande tjejer som Cattap, Jempa m.flera gå in och tävla men då blir jag jättesur, kom ihåg det!

Kommentarer
Postat av: vera

åh vill också ha

2010-05-04 @ 08:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback