Onsdag 19 Maj: Payback time

Har strykt kläder, b.la min mammas. Det är lite återbetalning för dom många åren hon strykt mina. Tog mig 30 minuter att stryka en skjorta och två t-shirts = Jag suger. Men det positiva med att vara dålig är att man bara kan bli bättre! Så tänker jag på gymmet när jag typ inte klarar en core-övning, är så irri när folk runt omkring klarar det, vill ju va bäst hehe, men då tänker jag i allafall att jag ska träna sjukt mycket och bli BÄST! Men man behöver kanske inte vara bäst på precis allt... Eller?
Luktar häst för Jempa kom och hämtade upp mig och så drog vi och badade och sen tog vi hand om hennes häst. Saknar inte att ha häst! Bara lite ibland hihihi. Saknar verkligen att tävla, gillar den mentala biten extremt. Funderar t.om på att bli mentaltränare. Ska försöka skaffa min första kund i CattaP :)
Har satt upp min färdig målade spegel:

Är sjukt nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback