okej

det här vädret gör mig på dåligt humör. Blir typ lite deppo och vill helst bara mysa ner mig i soffan och kolla på en film och äta typ ostbågar. Men det går tyvärr inte för jag måste plugga till ett prov jag ska göra imorrn :( och så måste jag skriva en debattartikel. Känner mig inte i så bra skick så vi får se hur detta kommer gå...
Imorse när jag vaknade med ett litet ohärligt mående så ville jag helst lägga mig ner och grina slash spy när jag tänkte på hur extremt jobbigt det skulle bli att plugga idag och framförallt att jobba imorrn!!! Har glömt bort hur man gör och vill helst bara leva ett liv utan jobb. Men lika bra att vänja sig för det är ju så här det kommer se ut resten av livet. Längtar till pensionen!
Bävar alltså mycket för morgondagen och den tidiga uppstigningen men slutar halv två och då ska jag bara till komvux och skriva provet och sen är det klart :) Och på tisdag ska Sarah och jag till Garnsviken igen och bada. Det var 20 grader där när vi badade i lördags så det är sjukt soft! Måste fortsätta plugga nu men jag viiiiiiilll iiiiiiiiiiiinte. Har världens sämsta karaktär! Men en dålig karaktär är bättre än ingen karaktär alls!
Jag är förresten världens tråkigaste människa just nu och har inget roligt att skriva om, skrivtorka. Har absolut inget roligt skämt på lager om man säger så... Hoppas jag vaknar upp och är rolig igen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback