Min största merit

är att jag blivit jagad av Kristi brud. Många av er har säkert hört den historien ett par gånger men kanske att ni vill höra den igen? Skriv då JA i en kommentar så ska jag återberätta denna fantastiska historia.
Men lite bittert är det ju ändå när man droppar en sån grej, att ha blivit jagad av Krisit brud, som sin största merit på denna jord och så säger CP: Det är typ som Lollo, hennes största merit är att hon har hånglat med Haga-mannens brorsa.
Fan ta Lollo liksom! Att ha hånglat med Haga-mannens brorsa slår min Kristi brud-jakt med tusen. Skit också. Ska försöka bli mördad av typ Lasse Berghagen. IN YOUR FACE LOUISE ROCCO!!!

Kommentarer
Postat av: malin

JA

2010-05-31 @ 23:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback