mattematiskt geni

förra veckan skrev jag nationellaprovet i matteb, kändes som jag skulle få VG men befarade ändå det värsta då jag vet att jag ofta tycker att det känns sjukt bra på ett prov, förväntar mig MVG och blir sen bara väldigt chockad när jag får G istället. Men den här gången så hade jag inte fel för jag skrev VG vilket jag är nöjd med. Men är ändå lite irri eftersom jag bara hade två poäng från MVG och ett av dom var ett totalt slarvfel. Men jajaja jag lever ju ändå och jag slapp G:T :)
Min mattelärare grät när vi skildes åt och han viskade i mitt öra att jag är det största mattematiska geniet han någonsin sett.
Kan även berätta en glädjande nyhet att jag fick VG i datorkunskap trots att jag inte gjort ett piss. Läraren ringde mig för att förhöra mig lite och jag kunde inte ens svara på vad en hård- eller mjukvara var och inte visste jag hur man rensar en dator osv. Men hon var snäll :)
Igår var jag förresten på lägenhetsvisningar. Vill köpa en på sigtunagatan 4 precis vid vasaparken. Men å andra sidan kanske jag sparar mina miljoner lite. Peeeeeeeengar, är rik som ett troll (det här är en av Mallans gamla msn-notisar och det är verkligen väldigt typiskt henne, tror inte ens hon hade speciellt mkt pengar just då). Andra typiska saker för Malin:
*ha ruttenmun som lösenord till mejl, facebook mm.
*mordhota sin lärare så hon måste sitta hos rektorn med sin mamma och polis tillkallas (typ).
*när Tilda (gravid) ber om namnförslag på facebook skriver hon Anus. Förövrigt kan man faktiskt heta det.

Anus
Placering på namntoppen 2009: Inte i topp 100
Antal kvinnor med namnet i Sverige: 2
Antal män med namnet i Sverige: 0
 Namnsdag : 23 Maj


*när Tilda skriver till Malin: hörru du din lilla slampa, svarar Malin: det är inte jag som är gravid....
Hahaha vad roligt
*vara sjuk i flera dagar och i all tristess skapa ett evanemang på facebook: nakendag hemma hos mig. Tror bara malin deltog, hon bor ju i Oslo...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback