Jag borde rycka upp mig....

Men orkar verkligen inte det, känner mig skittrött idag och helt stört hungrig! Vad händer (och fötter) liksom? Om nån timme ska jag åka till gymmet och gå på core och spinning med Sarah. Vi har varit lite lata på sistone men det är bara att ta nya tag! Ska kolla på en lägenhet senare, blir antagligen inget köp men man måste ju börja fundera på att flytta hemifrån i allafall hehehe.
Var förresten kul att jobba igår bortsett från diverse händelser. Men gillar den skolan, alla som jobbar är nallebjörnsgosiga <3
Något jag inte gillar/stör mig på/inte förstår är hur vissa människor kan ha så sjukt liten självinsikt!? Om man är en sån hemsk människa att andra inte ens orkar vara elak tillbaka slash slänga det i ansiktet på en så borde man ju liksom må jävligt psykiskt dåligt?! Förstår inte hur man själv kan missa något som ALLA andra ser eller i allafall så småningom genomskådar. Men kanske lika bra att folk inte inser för då skulle ju antalet självmord öka...
Men sånt där är ju inte ens värt att lägga energi på, framförallt när man knappt har någon energi. Vilken uttröttande dag, att vara författare är ett hårt jobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback