Idag är det lördag

och det är alltid lika kul :D
Jag har dessvärre ett skolarbete att göra men har förhoppningar om att det ska gå rätt så smidigt. Men först ska ja gå upp, äta frukost, gå ut och gå och sen ska jag åka till Täby galopp som har loppis idag. Hade tänkt att hinna med en tur till gymmet men får bli nån annan dag, tyvärr. När mitt skolarbete är klart ska jag åka in till stan och hänga med Spoon och senare så joinar lite andra vänner oss och så ska vi gå på The Manks som spelar typ nånstans. Super :) tror även att man kan hinna med en tur ut till Tgl. Höhöhö
Ska köpa mitt favoritvin (Q-rius) och be Spoon laga middag. Tyvärr så missar jag ett restaurangbesök, min brorsa fyller år, men jag hinner inte :( Jag som älskar att gå på restaurang! och grekiskmat älskar jag också! får steka Halloumi hos Cissi istället. Puss
Förresten har min brorsa fått en cykel av mig (världens snällaste lillasyster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback