I have a dream

Just nu drömmer jag om några resor som jag skulle vilja förverkliga:

*vandra i alperna på våren. Låter typ som att jag är 50 år men det kan inte hjälpas.

jag ute och vandrar 

*Båtluffa i Grekland. Skulle gärna ligga där nu och steka sönder på en strand.
*Campa i ödemarken i typ Canada slash Alaska
*Bila genom USA

Men nu har jag inte tid att drömma mer för jag ska på mattelektion, sen plugga matte hela dagen ute i solen och förhoppningsvis bli mindre blek och bättre på matte. Ska skriva nationellaproven på onsdag wiiiiiie. Pappa och jag ska även åka och kolla på kakel till badrummet och så måste jag tanka bilen. Ska bli sista gången i hela mitt liv. Har ju nämligen busskort men på sistone har jag åkt rätt mkt bil ändå och det är ju inte rätt att pappa ska betala bensin för att jag åker runt och roar mig. Tyvärr har mitt busskort gått ut... SUCK!! måste alltså köpa nytt och det är ju en sån sjukt jobbig sak att spendera pengar på.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback