hejhej

Jag håller på att koka ägg å det är inte det lättaste kan jag tala om. Jag misslyckas alltid med äggkokningen. Tror att jag är den enda människan på denna jord som kan koka ett ägg i 25 minuter och ändå så är det löskokt! Avskyr löskokta ägg, det är snuskigt!
Upptäckte precis att det finns en sida som heter www.kokaagg.se
Det är ju perfekt ju!
Planer idag:
Gå till gymmet
Yoga i 45 minuter
Sarah och jag åker sedan med bussen till skavlöten och går runt sjön
Sen går vi hem och tar en after work-öl på min altan

Får se om jag överlever all den här motionen idag....
Jag ska förresten ha matsäck med mig på utflykten, har kokat ägg och stekt sparris:) VÄLDIGT GOTT
Ska packa min nya coola rosa ryggsäck med alla grejer och såklart får man inte glömma det viktigaste: BADKLÄDER!

Jag målade lite grejer igår, b.la min spegel som blev asbajsa cool. Ska visa en bild, jag lovar! Är inte så smart att måla saker inomhus, det råkade nämligen bli en turkos målarfärgsfläck på mattan. ooooops! Mamma blir inte glad! Har löst problemet genom att lägga en toffel på fläcken men jag inser ju att toffeln inte kan ligga där förevigt så måste komma på en bättre lösning!?

Mina fingrar luktar tonfisk just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback