Golf

är verkligen det perfekta kvällsnöjet! Farsan skulle ut och spela så jag grävde fram en gammal lyle & scott-tröja längst bak ur garderoben och följde med. Borde spela oftare så att allt dyrt jag har i garderoben kommer till användning höhö! Skålhamra var verkligen en vacker bana så det var lite av en naturupplevelse. Men det var väääääldigt långa hål så mina ben är helt fucking döda nu vilket dom i försig redan var sen spinningen igår. Jobbigt att vara så här vältränad hehe. Spelade bort fyra bollar på dom tre första hålen så man kan säga att det gick rätt bra för mig :)

Förresten så räknas spinning som det värsta kvällsnöjet. Både Sarah och jag höll på att dö igår på passet och det var så tråkigt att det jag var tvungen att inbilla mig själv att spinning-instruktören var kär i mig. Viskade även detta till Sarah och hon trodde också det. Sen spenderade jag resten av passet med att fundera på hur det skulle vara att vara ihop med en spinning-instruktör = MARDRÖM! Men så tråkigt var det i allafall.
Jag frågar alltid mig själv när jag går på spinning: varför? varför går jag på något som jag vet att jag avskyr?! Spinning är liksom guds straff till människan. Jag har träffat en man som cyklade 15 minuter innan vårt pass, hela vårt 45 minuters-pass, fortsatte sen cykla helt själv i en kvart och sen startade 75 minuters-passet som han deltog på. STÖRT! sök hjälp gubbe!

Jag ska sussilussa nu tror jag för imorrn ska jag upp med tuppen och jobba :) Sen blir det kanske en golfrunda för pappa och jag bestämde att hård satsa nu och gå minst en golfrunda i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback