det går utför

Den bra dagen har tagit en drastisk vändning för just nu suger den! Ligger här i min säng, naken, och har inte lust med något alls, framförallt inte plugga men självklart är det precis vad jag måste göra nu. Vill ligga i min soffa och se på tv och kanske dippa ett popcorn i ostdipp. Det enda som får mig att bli på lite bättre humör är mina bröst som "dinglar" här under mig.
BTW så avskyr jag när folk skriver i sina bloggar om hur fantastiskt underbart deras liv är eller typ: "Jag är lyckligast i hela världen" "Jag älskar mitt liv" blablabla. Jag genomskådar sådant direkt, är ju helt klart att personerna ifråga försöker mörka något. Tror helt enkelt att det är ett desperat försök för att lyckas intala sig själva och andra att deras liv är super.
Avskyr även folk med extremt torr humor.

Förresten så hände en kul grej på våran matlagning idag som jag fortfarande garvar lite åt:
Barnen skulle svara på en fråga om vilket djur nötfärs kommer ifrån och en svarade ekorre. Så cute :) Jag fnittrade i allafall lite och var glad att det inte var stekt, strimlad ekorre vi skulle käka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback