varför är livet så hårt?

Nu har jag suttit vid den här datorn i massvis med timmar och skrivit på min svenskuppgift. Vill nästan dö lite, har jätteont i benen och ångest för att jag känner mig fet och inte hunnit träna idag. Och så har jag glömt att avboka min pt imorrn kom jag på just nu! Jag är verkligen en stor fet jätteloser ibland.. Nu ska jag nog i allafall börja virka en OS-mössa. Hon som "designat" den har en tyg-butik i r.näsby så det är ju lite coolt :D



Har en lång lista över saker jag skulle behöva göra vilket gör att jag får ont i magen

*Skriva klart mitt arbete
*Räkna matte
*Jobba med datorkunskap
*Motionera och bränna fett
*Banta
*Köpa nya kläder
*Måla en tavla
*Ringa och avboka min PT

Och tusen saker till.. Imorrn förmiddag tänker jag skriva klart den här dumma rapporten, sen tänker jag måla en tavla (om jag hinner) och sen jobba. Efter jobbet tänker jag i allafall träna och det ska bli underbart och sen ska jag nog dricka ett glas vin och kanske räkna lite matte. Är värsta nörden! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback