Vackert väder

I förrgår meatade jag spoon som varit i sydamerika i typ tre månader. Har varit  behövligt med lite ledighet för mig och alla hennes andra vänner. Vi drog i allafall hem till Jullan som bor i världens kanske softaste lägenhet *avis* och där åt vi mat och drack vin.


Älgen. Lite konstigt eftersom det är från sydamerika. Kan ju inte finnas många älgar där i allafall.
Vi tittade på Flytta hemifrån på svt play. Vi dog (tror inte jag behöver säga mer) och spongan gick på toa i typ en halvtimme.
Sen garvade vi lite mer åt vissa folktyper men jag berättade att mitt nyårslöfte 2010 är att inte dömma folk innan jag ens känner dom. Alla måste få en chans!! Både Ci och Ju tyckte att detta var en bra idé av mig då dom tycker att jag är nästbäst av alla dom känner på att vara fördömmande. Nummer ett är ju självklart ingen mindre än Mullan da girl. Men gumman nu när vi båda är så medvetna hur vi är kan vi ju jobba på våra problem, typ åka på turné i hela världen och odömma folk och bara älska alla vi stöter på, och självklart varandra?
Men kommer alltid tycka att 3 t-shirts för 99 från Stadium är ett bättre köp än vilka rutiga skjortor i hela världen!!
Jullans nyårslöften är att inte bara bära svarta kläder och sen ska hon starta en grupp på facebook som heter älska lo mer och värva så många medlemmar som möjligt. Kul idé!

Fantastiskt fint väder idag och jag är glad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback