hehehe

sitter och kollar igenom mina bilder och det är skitkul såklart! Finns en del lite galna bilder på oss, mig och mina vänner, men mycket har ju inte fastnat på bild. Men i mitt minne!! Tycker nog att vi är rätt så roliga ändå :D hehehhehe
Några bilder som får mig att garva och bli varm inombords just nu:




Text vore överflödigt


Mallans kalas, en perfekt avslutning på KB-gängets tripp till gbg hs. (ignorera Dennis som vägrade lyda order om INGA LEENDEN på kalaset)

Den här bilden får mig att garva just nu bara för att Sarah B har ett sånt underbart plåster. Plåstre blev det nya smeknamnet. Vet inte vart t försvann. Miss you Plåstre






Blir glad när den ursprungliga trion, Me, Mallan and Spoon är samlade. Dasspapper i sitt esse. Ett av våra fans från Märsta fick vara med och dansa.


Ps. Kommer inom en snar framtid lista favorit moments med Mullan. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback