snart dags

Känner mig som en dålig människa just nu för min ena distanskurs går skitdåligt. Den har precis börjat och jag var lite oförberedd, hade ingen bok mm så nu kan jag inte ens göra första uppgiften. Ooooops! Men skjuter på det tills jag kommer hem från Åre, då får jag bita i det sura äpplet och plugga som en galning. Har man tagit fan i båten får man ro honom i land!
Trots mina missöden med den här himla kursen så är jag ändå glad för imorrn ska jag ju som sagt hänga med mina bästaste och roligaste och galnaste vänner. Älskar er tjejer! Ska ta hand om er hela helgen, borsta håret på er och ordna spakvällar och kanske t.om sminka er så att ni blir snygga.
Är alltid så skönt att umgås med Josse och Malin för om jag känner mig lite äcklig och ful så behöver jag bara slänga en snabb blick på dom två och så känner jag mig plötsligt så lyckligt lottad och så känner jag mig jättesnygg (i jämförelse alltså). Hihiihihihihihihihihihii
Men nu till det jag egentligen vill visa upp: min nya sänggavel



Har länge funderat på att sy nåt slags lapptäcke men nu hittade jag den här schysta duken på Indiska och man ska ju inte anstränga sig i onödan så jag valde den enklare vägen. Är rätt så nöjd tror jag.

Nu ska jag äta fiskbullar. Alla andra tycker att det är snuskigt men det tycker inte jag! Det är ju bara fisk som malts ner och sen typ mosats ihop till en boll. mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback