tjena tjena

Livet är i sin ordning fast jag sörjer fortfarande att Darin inte vann melodifestivalen. Hade några softa dagar i fjällen, körde hårt i backen, på fredagen stod vi liksom vid liften 10 minuter innan dom öppnade!! Var verkligen först ut i allafall :) Sen var jag helt död och hade träningsvärk som bara den. Har mer träningsvärk nu efter att kört en hårdstart på gymmet efter allt vilande (var ju väääldigt förkyld hela förra veckan så kunde inte träna). Nu är jag i allafall, som ni alla förstår, otroligt vältränad efter dom här två gympassen. Borde typ få nobelpriset i fysik eller nåt!
Den här veckan har varit lite intensiv, har jobbat både igår och idag och haft en del att plugga. Har faktiskt fortfarande en del att plugga och jag har bara en dag på mig för på Torsdag morgon, sjukligt tidigt, åker jag, Josse och Mallan till Åre! Wiiiiiiiiiiiiiiiiieeee, BANANAS. Sen meatar vi upp lite fler dudes där men mest av allt ser jag framemot "järngänget" "Pantertanterna" på roadtrip :D

<3<3

Nästa vecka händer förresten en lite kul grej, ska operera pattarna hehehehe

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback