skistar

Är i östersund just nu. sitter här och väntar på att min buss ska gå. Sen möter min mamma och pappa mig i vemdalen med skidor och allt så ska jag kasta mig ut i backen och åka som en tok. Har bara två dagar på mig att åka nämligen eftersom vi åker hem på lördagmorgon. Sovtåg är förresten bland det smartaste som finns. Tåget skulle gå från centralen typ kvart i tolv, från klockan 21.00 fick man gå på tåget. Jag kom dit typ elva, la mig ner, somnade på en gång och vaknade åtta timmar senare här i Ö-sund. Har inte sett så mycket av det här stället fast stationshuset är jättevackert. Bådar alltså gott! Östersund kallas ju också för Sveriges mittpunkt, staden ligger typ verkligen mitt i landet. Nu funderar jag på vad jag ska göra resten av tiden här i sveriges mest centrala stad, bussen går om typ 40 minutos. Funderar på att kissa? kanske även ska äta en macka (medhavd).

vy över östersund från frösön:


Kommentarer
Postat av: crille

älskar dig

2010-03-27 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback