Mina enormt spännande planer för idag:

*Äta frukost
*Ha lite dåligt samvete för att jag inte startade med mina morgonpromenader som jag lovat att ta varje morgon
*Åka in till stan och lämna tillbaka böcker på biblioteket och låna lite nya
*Skriva klart några av mina arbeten och skicka in
*Träna Body Jam och antagligen göra bort mig (igen!)
*Inse att det är en väldigt världslig sak att jag inte kan dansa
*Packa till Åre

Igår på skolan hjälpte jag förresten ett kid med lite ordspråk. Kunde inte hålla mig borta när jag såg att det var o-språk på gång. Älskar nämligen sånt!
Vill bara säga en sak till er alla som ni kan ta med er som ett gott råd ut i dagen:
Kom inte för sent till det du vill komma i tid till
Det är visserligen kanske mer ett citat men av ingen mindre än Nalle Puh och jag älskar Puh-björnen. Hade t.om ett Nalle Puh-party när jag gick i typ fyran. *nörd* hehe


Apropå det här mitt ordspråk så tänker jag på ett kärt minne. Det var så här att vi satt i vår lägenhet i Drammen, Norge och jag läste en ordspråksbok medans Mullan berättade nån story och beklagade sig över typ mini-penisar och jag, som inte ens hör vad Mullan säger eller pratar om, utbrister:
-Mullan allt är inte guld som glimmar!
Det var liksom bara så himla perfekt sagt. Förgyllde mångas dag kan jag lova! Och ett gott skratt förlänger livet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback