loooove

sitter här på jobbet och planerar lite för vad jag ska låta barnen göra för bilduppgift. Temat är kärlek så det borde ju inte var så svårt, måla massa hjärtan bara. Men skulle verkligen vilja komma på något roligt, lite kreativt. Det ska vara så fint att man kan hänga upp det på väggen sen tänkte jag. Borde inte vara så här svårt tycker jag!
Idag är det förresten Världsmeteorologidagen och ï övermorgon är det våffeldagen! Den 27, alltså på typ lördag är det Internationella vaginadagen. Tycker det låter som en underbart härlig dag men undrar lite hur den firas?! Bakelser utformade som vaginor? Fotoutställningar med porträtt av vaginor? Kvinnor som visar upp vaginorna på stan? 
Om någon nu tror att jag kan alla dom här dagarna utantill så har ni fel, har bara kollat på nån såndär sida och blev lite fast. Ibland får jag hang-ups på konstiga saker! Typ som tapeter som jag har en liten crush på just nu :)
Senare idag ska jag i allafall hem till Josephine i stan. Ska meata henne och Spoon och typ kramas, äta mat och snacka lite om framtidsutsikterna (speciellt sommaren!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback