"Kinder, Küche, Kirche"

Det är väl ett underbart budskap som Hitler gav de tyska kvinnorna. Barn, kök, kyrka. Passar prima in i hur jag vill leva mitt liv i allafall :) Ses i kyrkan på söndag någon?
Apropå kyrka så fick vi förresten hem en tidning som heter kyrkfönstret idag. Vet ej varför, trodde ingen var med i kyrkan här hemma. Men funderar nu i allafall på att lägga den under min mammas huvudkudde och skriva nåt religöst och väldigt andligt på en lapp. Typ som:
-Att vara älskad av Gud är att vara utvald!
eller kanske: Gud ser dig!
Det är nån (minns inte vem) som har berättat att nån lärare varit lite missnöjd med klassen och då skrivit brev där det stod nåt uppmanande och lite tillsägelser och så var det undertecknat /Gud
Vet inte ens om det är lagligt?
Men ska nog skriva en lapp där det står: Jag ser dig! / Gud till min mamma. Hööhöhöhöhöhöhöhöhööö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback