Jag har blivit lite lat

När jag inte jobbat på länge har jag blivit så lat. Tycker att jag har en jättejobbig vecka för att jag jobbade heldag idag, halvdag onsdag, torsdag och halvdag fredag. Hade önskat mig lite sovmorgon bara! Den tiden jag inte jobbar måste självklart spenderas med att plugga. Imorrn ska jag jobba åtta till ett och sen ska jag på mattelektion och efter det så bara ska jag bli klar med mitt svenskarbete så jag slipper på Fredag kväll!
Förresten har jag blivit lat på gymmet också... Har lite dålig närvaro tyvärr. Var där igår och så har jag bestämt att jag måste dit imorrn och sen på Fredag, då jag ska träna med min personliga tränare, och sen ska jag försöka gå även på lördag. Måste ju komma i form till beach 2010!
Är förresten sugen på att vräka i mig godis vilket är frustrerande för jag har varit utan socker så länge nu att man tycker att sockersuget borde gett med sig?! Någon som kan uttala sig?
funderar på någon av följande åtgärder:
1. Fortsätta vara stark och stå emot
X. Få ett mentalt sammanbrott och hetsäta allt som går
2. Inse att livet är tillräckligt långt för att banta en annan dag och köpa mig något gott

Vräkte förresten i mig väldigt många pannkakor efter en ansträngande förmiddag på simskolan i tibble badet. Fick hicka av alla pannkakor. Den närmaste timmen spenderades då med att bli skrämd av ett tjugotal barn som verkligen gjorde sitt bästa för att hjälpa mig bli av med hickan. Men tyvärr gick det inte bra så barnen föreslog att jag skulle hänga upp och ner i knäveck. Kände mig något otymplig (och rädd) när jag på ett väldigt klumpigt och oakrobatiskt sätt klättrade upp i en väldigt hög sån här knävecksställning. Sen var man tydligen tvungen att hänga upp och ner i en kvart, någon tog tid  men jag klarade bara 30 sekunder för allt blod i huvudet kändes obehagligt. Tog mig ner på ett litet vågat sätt genom att göra nån slags kullerbytta som mest gjorde ont. Hickan försvann men jag kände mig yr och mörbultad. Svårt att bli gammal!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback