I wish I was a little bit taller

Mallan har fått mig att må tusen gånger bättre idag och jag inser verkligen att det inte gör något att jag är lat, lönnfet och likblek för hon gillar mig ändå och snart ligger vi ändå nergrävda i jorden vare sig vi vill det eller inte!Undrar om Mullan typ ligger och sover i Aus eller nåt? Vill snacka med henne nu och bli lite mer uppmuntrad!!  Kanske kan ringa Mallan ännu en gång? Saknar er vännerna. Vill bara ha en tjejkväll där vi kan rå om varandra, säga uppmuntrande saker till varandra och typ noppa ögonbrynen. Såååå mysigt!!
Hahahaha nu skämtade jag, hoppas ingen missuppfattar min ironi i bloggen. Mina vänner stinker skit, dom är horor allihopa och allt jag vill göra är att stycka dom med en yxa. <3


Jag är den enda som är söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback