I´m not a girl, not yet a woman

vet fortfarande inte riktigt hur det blir med fjällen, kan bli nattåg i sista minuten om jag ångrar mig och dör av cravings. Slutade halv två idag för att jag skulle ha matte på komvux men när jag kom dit så var den lektionen tydligen inställd. Sjukt segt! Men nu sitter jag istället hemma och lyssnar på musik och det gör mig alltid glad. Är ju trots allt DjBabyLo. Drömyrket liksom :D
Igår hade jag sjukt kul hemma hos Spoon. Började iförs lite jobbigt för jag körde bil in till stan. PLÅGA! Fick kramp i foten t.om. Men sen lagade jag, jo och spoon massor av panncakes och Cissi visade att hon är en perfekt husmor! Tycker att hon passar otroligt bra framför spisen. Hon borde stå i köket dygnet runt!! Ska tipsa Joakim.
Vi fick sen i allafall manligt sällskap (Joakim alltså) vilket jag tyckte var bra för vi höll precis på att diskutera humosexuella saker så vi behövde ett manligt perspektiv. Och sen så kom Teo också och då blev vi fem en helt fantastisk grupp, världens bästa gäng liksom!!! Love you guys men glöm för allt i världen inte att sätta in pengar på mitt konto (5,50 var).
Funderar på att gå på hoffmaestro på lördag förresten, vet bara inte vilket "gäng" jag ska välja att gå med *poppis*
 Kramar

PS. hoppas ingen missat josses och min föreläsning vi bjudit in till på facebook DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback