hoppla polle

Idag på jobbet trodde jag att jag skulle dö, mådde skitdåligt en stund. Men det gick över som tur var och när jag slutade åkte jag hem till Sarah B och vi gick ut och gick. Tycker att det är en bra idé att göra något hälsosamt när man ändå ska ses. Då sparar man tid OCH man blir mycket lyckligare och vackrare än vad vi blivit om vi legat inne och tittat på tv...
Är väldigt avis på sarah b bara som är så hälsosamt brun.. Det är så man ska se ut när man är ute på promenad i naturen. Får lite alp-feelings :)

Måste tillägga att jag tycker att det är nördigt att ha solbrillor på vintern men det gick ju verkligen verkligen inte att undvika idag! om man inte ville bli helt blind alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback