hola que tal

Vaknade klockan sju idag av mig själv. Nuförtiden vaknar jag alltid långt innan väckarklockan ringer. ÄR JOBBIGT!
I vilket fall så har jag redan hunnit med en hel del, har skrivit lite till på mitt arbete och även varit ute och åkt skidor. Måste motarbeta min kropp nu som helst bara vill vara degig och inte alls vältränad. Önskar att jag kunde filma när jag åker nån gång, längdskidor är ju som ni säkert vet rätt så vingligt ibland. Men tänk er en mix av Kalla och Anna Haag så har ni mig :) Men ska be Mullan att lägga in lite längdskidor när hon gör dokumänteren om mig.  
Hade lite tur för det blev precis typ snöstorm ute. Tycker det kan räcka med snö nu!!!



Klockan tolv ska jag jobba, måste bara förbi täby c först och köpa en jacka som jag har hittat. Är tyvärr väldigt väldigt fattig just nu, har inte fått lön sen november eftersom jag inte lämnat in nån lönerapport. Men det blir desto roligare den 27 Mars :D
Ska till gymmet i eftermiddag också och ta itu med lite styrketräning. Som jag tidigare nämnt är min kropp idiotisk och vill bara ligga inne och vräka i sig godis. Men det vill inte jag!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback