hojhojhoj

sitter just nu och gör klart mitt svenskarbete. Fick helt plötsligt lite panik och kände att det kanske inte är så himla säkert att det blir klart i tid ändå.. Håller på och gör en vetenskaplig undersökning om vilka namn som blir poppis om tio år och så skriver jag en rapport om det här. Är faktiskt rätt så kul, trott eller ej!
Men nu måste jag fortsätta för om 30 minuter ska jag åka till gymmet, gå på 45-minuter core och sen så blir det lite kondis på det. Och bastu :) Sen önskar jag helt sjukt badly att jag kunde lägga mig i soffan och kolla på tv men NEJ det går inte för jag har fortfarande minst 750 ord att skriva till i min rapport.... Tur att jag gillar att skriva i allafall och att jag har ett rätt så brett vokabulär!
Imorrn ska jag upp klockan åtta för att hinna med två timmars plugg innan jag ska jobba. Längtar tills klockan slår 17.00 på Fredag för då är det äntligen helg och jag ska belöna mig själv med gott vin och kanske till och med nån öl. Har ångrat mig angående det där med att plugga på fredagar :)
Längtar också evinnerligt mycket efter att få måla min första tavla på canvasduken jag köpte idag. Har planer på att bli konstnär men oftast brukar ju allt bli så mycket bättre i min hjärna än irl. Lovar att visa upp mina mästerverk i allafall! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback