Hembiträdet är dött

Helgen som varit var väldigt nice, inte bara vädret. Fredagskvällen tillbringades med att plugga svenska vilket jag antagligen kommer göra varje fredag. Plugga alltså :) Gillar det på något sätt tror jag. Sen så var jag även en väldigt sen och ambitiös tur till gymmet. Gick därifrån klockan 21.00 när dom stänger vilket jag anser ger många guldstjärnor!
På lördagen var niwi och jag ute och åkte skidor, kände mig lite norsk. Vädret var bananas och jag ville dööööö av lycka!


Sen gjorde vi klart våra hemmagjorda masker och gick på 20-års fest i hönshuset.
Efter den här lyckade tillställningen drog vi några stycken hem till mig för efterfest. Alex V lagade mat och jag kom fram till att det var trevligt att ha en rysk man i huset som kan det där med mat. Steka pyttipanna mitt i natten till hungriga fyllon är inte den enklaste uppgift gud kan ge en!
Tycker våra masker var rätt coola! Var i allafall väldigt kreativt av oss tycker jag!
Sen stekta jag pannkakor klockan nio på morgonen, tyvärr fick jag leta förgäves efter sylt. Vi hade ingen :( Så typiskt min mamma som avskyr allt som är sött (och på samma gång allt som är gott hehe)! Resten av dagen minns jag inte så mycket av tyvärr förrutom att jag läste började läsa en bok av Mark Levengood och att den var så bra att den tog slut samma dag!
Kan nog behöva skriva av ett kapitel och lägga ut här för jag garvade skitmycket åt just det fast klockan var åtta på morgonen och jag knappt gått och lagt mig. Men kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback