förresten

så hade Josse helkoll på att det är vaginadagen på lördag. Precis som jag anade! Feminist som hon är ska man ha koll på sånt. Hon ska även ha lite heder för att hon är femme, det är skönt att någon står upp för mina kvinnliga rättigheter för själv pallar jag inte att angagera mig ett dyft! Vet inte ens om jag känner av några orättvisor. Eller jo det är klart jag gör: KVINNOR HAR PATTAR! Männen har ja vadå? typ inte mens? Det är ju iförsig en klar fördel!



Nä nu ska jag gå till ica för jag måste köpa nudlar eller nåt för jag är hungrig. Ska på nåt galet danspass senare idag. Provade på det redan förra onsdagen men gick ut efter 5 minuter för alltså min taktkänsla är lika med noll och alla for runt som galningar och shejkade järnet redan på uppvärmningen. Kände mig alltså sjukt dålig och ytterst malplacerad!
Förresten har jag redan gjort den här veckans uppgifter på textkommunikationen och snart är även nästa veckas uppgifter klara. Tror jag ska försöka ligga steget före den här gången.
Slutsats: Jag är så himla duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback