eftersom idag är en sån vanlig dag och jag har det bra så

sitter jag på biblioteket och ska plugga svenska. Min sista uppgift i Svenska C, sen väntar bara ett sju timmar långt prov och sen är jag done, finito, klar! Funderar på vilken min nästa distanskurs ska bli. kanske tyska steg 1. Ich liebe deutschland liksom <3
Just nu läser jag följande kurser: MatteB, företagsekonomi B, Datorkunskap, Svenska C och snart börjar Religionkunskap B. Funderar på att tenta av Geografi A och kanske Naturkunskap A.
Behöver jag berätta att jag var jätteduktig i gymnasiet? Hade 70% frånvaro i både tvåan och trean. Varför är Våra bästa år tvunget att gå på dagtid? Förstörde ju hela min skolgång... Låg hemma och drömde om att vara Belle Black.


Men hon skulle aldrig skolka..

Är i allafall stolt att jag pluggat varje dag på lovet hitills. Och igår åkte jag skidor, tränade lite på min skejtingteknik. slutade med att jag grät och skrek att skidorna var dumma i huvudet. Tror även jag nämnde ordet fitta. Överreagerar alltid vid längdskidåkning.. Men det är ju sportlov! och solen sken :)
Efter pluggandet här på biblioteket ska jag till farsans jobb och styra upp lite och sen ska jag till gymmet. SVETT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback