beslutsångest!

Har grov beslutsångest just nu. Kan liksom inte riktigt bestämma mig för hur den här veckan ska se ut. Antingen åker jag till fjällen idag och joinar min mami och papi. Är ju svin najs att åka skidor men känns liksom så oaktuellt när det är sånt här vårväder och dessutom ska jag förhoppningsvis upp till åre nästa helg. Om jag åker till fjällen så missar jag tyvärr lite lektioner och egentligen skulle jag behöva sitta imorrn och börja jobba med min nya kurs, textkommunikation. Men får helt enkelt se hur det blir, känns så himla tråkigt att missa en massa träning här hemma, skulle på danspass idag och bli värsta sexy magdansösen eller nåt sånt.
Fast å andra sidan så gör man ju av med sinnessjukt med energi när man åker skidor hela dagen. Har redan försökt lösa mina problem idag genom att helt enkelt låta bli att boka en biljett och sen så tänkte jag vänta tills nu och fanns biljetten kvar så fanns den och då skulle det bli åka av och fanns den inte kvar så var det guds vilja att jag skulle stanna hemma. Eftersom den finns kvar antar jag att gud vill att jag ska åka men vet ju inte om jag vill?? Gaaaahhh mitt liv är så hiskeligt svårt just nu att jag tror jag dööööör!

Förresten ser det här precis ut som Cattap


Kommentarer
Postat av: Anonym

läskigt likt!

2010-03-24 @ 17:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback