37,7 grader och världen kommer gå under!

Vet att mina 37,7 grader inte kan räknas som feber men kanske som en början på det. Känner mig i allafall lite underlig i kroppen och har ont i halsen. Funderar på om jag kan skylla att jag åt 9 kokosbollar i tisdags på det här? Vore superbra att hitta en ursäkt på mitt chokladbollsfrossande i allafall!
Förresten så har jag varit i Jakobsberg/Järfälla centrum och ätit pizza. Ville döööö, det var så hemskt!!!! Är det verkligen så här det normala svenska samhället ser ut? *Hoppas inte*
För er som aldrig varit där kommer här två bilder:
(OBSERVERA ATT DESSA BILDER ÄR FÖRSKÖNANDE)


Men dom som bor här har i allafall nära till Ikea :)

I Onsdags var vi på naturskola, ute och vandrade runt i typ 3 timmar. Fast vi kom mindre än 1 km från skolan men jag var i allafall helt slut efter att ha lagt ner hela min själ i att försöka få alla barnen levande tillbaka till skolan (större delen av energin gick åt till att förhindra mig själv att använda min termos som mordvapen). Ich liebe kinder!
I allafall så hann jag snacka en del med naturskoleläraren om älgar och så var jag dum nog att fråga lite om det här med klimatet osv... = Nordpolen smälter, vi får 50,60 minusgrader här, i Afrika kommer det vara så varmt och torrt så ingen kan leva där och ja i resten av världen kommer situationen vara ungefär densamma. Det blir kaos i hela världen för ingen vet var dom ska ta vägen och alla typ dör. Och det här kommer ske om 5-10 år! Verkligen upplyftande!!!!

Ja den här veckan har jag verkligen varit lite nere, käkat som en gris, varit apdålig på gymmet och ja nu sitter jag här med en degig mage och önskar att jag hade lite choklad att äta. Eller ett helt rum fullt med cheesecake!!!
En irri grej är att jag idag slutade halv två och skulle hem och skriva prov i svenskan för att ha det klart men så visar det sig att man måste skriva imorrn!! Sjuuuuukt störande för jag ska ha datorkunskapsprov, sen min första lektion i religonkunskapB och sen skulle jag in till stan för att träffa Josse. Diskutera en del projekt, fika lite och bara tjejmysipysi höhöhö. Men nu måste ju det ställas in. Mök liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback