Uttråkad

Väntar på att bli redo att jogga, eller snarare att min ipod blir redo och laddad med batteri. Är alltså uttråkad. Då gör jag tråkiga grejer typ som att skicka sms till Crille rådman och skriva:
önskar mig tamponger i födelsedagspresent. Blod överallt!!!
och sen garvar jag länge för mig själv.
Men det var några dagar sedan, idag har jag roat mig själv med att skriva på Sarre S wall: Hej gumman kul om du får jobba på Jackie igen, så himla kul att du som är ett så kallat "skilsmässobarn" lyckas så bra i livet. Vi "andra" är glada för din skull.
Vi "andra" är alltså vi som inte har skilda föräldrar. Det är faktiskt Sarre själv som bett mig om det här.
Sarre: brukar du skryta om att dina föräldrar är gifta? (den keffaste frågan jag fått på länge)
Jag: eeeh neej det brukar jag nog inte göra?
Sarre: Du borde verkligen börja göra det, skriva typ på våra wallar att du tycker synd om oss och så.

Det är alltså gjort nu, hoppas hon blir nöjd!
Passade även på att skriva på Cissi Spongs wall att vi borde ordna välgörenhetsmiddag för våra vänner med skilda föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback