Stor dag

Idag tar Ida, Sarahs lillasyrra studenten och jag är inte ett dugg avis :) Var även två år sedan som jag, och Sarah, tog studenten så vi ska starta morgonen med champagnefrukost. Sarah har köpt jordgubbar och jag längtar! Vi körde ett sånt här litet firande förra året med och ska nog fortsätta med det tills vi dör.


Last year


Efter champagnen ska vi bege oss mot Dagy och sen blir det flak uuuuuuntzuuuuntz.
Längtar också till mottagningen, Sarahs mamma har poängterat att man får äta huuuuur mkt som helst. Fy fan vad jag älskar studenten, speciellt mottagningarna :) Ska på Studde även på Torsdag och Fredag så jag känner mig nöjd och sen är det bara att härda ut en vecka tills min kusse går ut!
Nej nu ska jag nog ut på en motionsrunda innan Sarah och Rizz gör entré

 


Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: yepp,i skolan visar vi dom. kan lägga upp dom på bloggen eller på facebook så får du se dom! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback