saker som hänt:

*Jag har bränt mig på magen
*Tittat på otroligt många fotbollsmatcher
*Läst ut 1 bok så det är bara typ 25 kvar i min bokhög.
*Cyklat 1,4 mil två dagar i rad med Kajsa
*Blivit kär i Kajsas 15-åriga "kille"
*Vaxat halva benen för sen orkade jag inge mer men nu behöver jag bara raka halva benen resten av sommaren :)
*Garvat i två dygn åt den här filmen:

ett av Kajsas bästa moments!

Nu väntar jag bara med spänning på morgondagen för då är det dags, det stora derbyt här på gården: Spanien-Portugal!! Jag är team Portugal i allafall!! Tror jag är ensam i mitt lag men ska försöka värva Kajsa.
Imorrn tror jag även att Pappa, me and farmor ska ut på nån holme och leta driv-ved. Driv-konstnär nästa! Om det är dåligt väder ska Kajsa och jag istället ut på loppis-runda runt heeeeela Åland. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback