Regn

Det regnar helt bananas just nu vilket får mig att tycka lite synd om min kusse som tar studenten just idag. Tycker väl att det är lite extra synd att jag lovat att komma på utspringet.... Men efter regn kommer solsken!! Och utan regn finns ingen regnbåge :) 
Ser helt enkelt framemot att stå i ösregnet och bli blöt och frysa ihjäl!
Gårdagen var förresten en rätt bitter dag, i allafall kvällen. Det började bra med att jag jobbade och sen drog in till stan för att köpa en klänning jag sett dagen innan på myrorna. Ångrar bittert att jag inte köpte den första gången för nu fanns den inte kvar :( Själslig smärta liksom!! Försökte desperat ringa Sara Sandahl för vem om inte Sara Sandahl skulle förstå min enorma klänningsorg?! Här har man gått och tänkt och drömt oavbrutet på denna fantastiska klänning i ett helt dygn och så har någon annan idiot snott den.. Ville knappt leva längre efter detta men hade lovat att grilla med cp vilket vi gjorde bortsett från att vi istället stekte korv och sedan satt och facebook-stalkade folk och var otroligt jättebittra. Sedan bestämde jag mig för att ställa in all form utav fördelsedagsfirande eftersom jag varken känner mig tillräckligt exotisk eller tillräckligt smal för att känna mig värdig att fira 22-årsdagen. Får se om jag överväger att rycka upp mig någon gång under dagen...

Det är inte lätt när det är svårt!

Två aktiviter jag vill ägna mig åt en regnig dag som denna:
Bada badkar
Se på film

Kan i allafall nämna en sjukt positiv sak som händer idag: FOTBOLLS VM BÖRJAR!!!! Wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeee
Håller som vanligt på Portugal och sen en liten tumme för Frankrike. Tror dock att Argentina kanske vinner i år. Den som lever får se!


Kommentarer
Postat av: sara

gud har vart med om exakt samma sak gumman!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback