myyyyyys

igår hade min vän och kollega Sara Sarre S en liten "fest" som blev till en urmysig parmiddag! Från början skulle vi varit tre par, Jag och Nisse, Sara och Crilleboy2 och sedan Dr Alban och hans "donna" men tyvärr så kunde Herr och Fru Doktor inte komma med så istället vart det två klassiskt svenska par :) Sara och jag var vackra som bara två svenska sommarflickor kan (och bör) vara och våra älsklingar var lika svenska och fina dom med <3
Saknade dock dig och din mörka hy Alban!!

Crille sköter grillen. Manlighet när den är som störtst!


Boyysen vid studsmattan där vi lekte popcorn leken och jag fnittrade så mycket att jag kissade på mig samtidigt som jag bedyrade att detta var den bästaste parmiddagen i historien! Så kul!!


Här lär vi oss att posa för att få smalare ben: svanka och stå som en anka.

Sarre lyckas bättre!

Den underbara middagen som Rådmans bjöd oss på! Tack älskade vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback