Lycklig

Idag var jag först och storhandlade inför sommaren (mat) och sedan drog jag, Cissi S och Sarre ut till Saras land igen. Hur perfekt är det inte att ha landställe precis mellan Åberga och Vallentuna vid sjön Garnsviken?? Faaaaaab
Saras farmor var så glad att se oss iallafall och snackade på som bara den! Vi gjorde hennes dag, kan t.om ha varit den lyckligaste i hennes liv näst efter att Sara föddes!
Kom i allafall fram till att om man är ifrån Vtuna som Sara är så kan man bara vara tre saker:
1. Punkare
2. White trash
3. Ridtjej

Sarre tillhör ridtjej slash lite punkare!
Hon var i allafall så glad över att få umgås med två tjejer från Täby och dessutom så är ju både mina och Spoons päron fortfarande gifta vilket Saras inte är så hon hade mycket att lära av oss :) Och mycket att va avis på...
Sara är i allafall en fin vän:
Jag: - Kolla här vad mycket fett det är här (pekar på mitt lår slash rumpa)
Sara: - men jag tänker inte på det. Jag ser inte dig som ett köttstycke utan som en vän.

<3 <3

Nu är jag stressad för om en timme ska jag and da papa dra till Åland! Midsommar liksom!!! Får se hur länge jag stannar, egentligen kan jag stanna till Augusti hihihi
Har bara missat en midsommar på Åland i hela mitt liv och då var jag två veckor gammal och fick inte åka. Pappa har missat två i hela hans liv och det var hemskt hälsar han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback