hojhoj

Min födelsedag igår blev väldigt lyckad måste jag säga. Cyklade hem till Sara S
NiceGuySara
Hängde med henne och hennes ascoola brorsa Sebbe som btw fyller år idag vilket även Mallans brorsa Bjärt råkar göra.
Jag försökte vara lite cool infront of Sebbe och dropper helt randomly:
-Du jag skulle kunna fixa Amo Jawos (fotbollsspelare från Rslingan spelar nu mera i Elfsborg) autograf åt dig!
-Men honom hänger jag med i Borås, svarar Sebbe och ser inte imponerad ut.
-Jahaaa, säger jag samtidigt som jag inser guldläget: Men kan inte du fixa den till mig då??


Vi kollade lite på Days of our lives i allafall och åt prinsesstårta

och sen kollade vi på massa gamla bilder och garvade så att vi nästan grät. Sen gick vi hem till Malin S och sa hej då och hängde lite. Var faktiskt rätt coolt! Sen åt jag mer daimtårta och ännu mer rabarberpaj men det är vad man äter mellan 15 Juni och 13 Juni som räknas!
Nu ska jag nog ringa Spoon för vi ska nämligen hänga idag!
Sov förresten till klockan 11, tror att detta kan ha räknat som den sömnigaste natten ever!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback