hmmmmmm

i söndags vaknade jag upp med en jätteond hals och nu är jag typ sjuk eller bara förkyld. Känner mig helt enkelt inte 100 prosse. Inte så konstigt att man var sjukt på otopp i helgen då...
Nu har man ju sommarlov men har tänkt mig att läsa i allafall två kurser i sommar på distans men det blir nog efter midsommar. Den här veckan som jag trodde skulle bli lite lugn, typ vandra slash bada i skavlöten med SarahB verkar bli lite mer aktiv än jag först trodde för tydligen så måste min brorsas lägenhet, som han ska flytta ut ifrån, målas om innan torsdag!! Så jag har lovat att slava hela dagen imorrn och onsdag plus kvällarna. Vill ju inte att min papi ska dö liksom och både han och min brorsa har ju heltidsarbete och jag gör inget alls så jag är helt enkelt skyldig att reda upp det här. Men det kommer bli bra för jag är proffs på att måla!! Ska fråga Sarah om hon vill hjälpa mig :) :) Någon annan som erbjuder sig? Sassa kanske?
Idag har jag i allafall varit iväg med bilen till verkstan igen för ett däck har punka för tionde gången. Saknar mitt busskort! Så mycket smidigare att åka kommu. Ska till tc nu och lämna tillbaka en klocka jag fick i birthday gift och sen ska jag gå på core även fast jag är sjuk. Min mage behöver lite träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback