Drömmar är inte bara en kaksort!

Så heter boken jag läser just nu. Tror att jag kommer bli en mycket bättre människa när jag är klar! Nu ska jag till tandläkaren. Gillar att gå till tandläkaren, känns som jag ska somna i stolen bara. Tyvärr är min tandis i Mörby och det känns i vanliga fall onödigt långt men just idag ska jag åka till Åland efter <3 Har lite semester fram tills på torsdag så jag tänkte spendera några dagar i paradiset. Den här gången vet jag dock inte om jag kommer åka ut till "stugan" utan kanske att jag slaggar hos min morsa som bor i en lya inne i stan. Mamma har lovat att vi ska äta på ÅSS, favoritrestaurangen i västra hamnen. Funderar på att ta smörstekt aborre mmmmmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback