inser

att det var sjukt länge sen jag skrev något. Eller egentligen inte så extremt länge men dom här typ två senaste veckorna har gått fort. Först och främst har jag varit på Åland, som vanligt, sen har jag även (tyvärr) hunnit med en sväng to the dark side. Blev nämligen väldigt nedstämd eller snarare deprimerad, det kom helt plötsligt och det var förfärligt. Det här är ingenting som jag ens pallar att skämt om, så hemskt var det! Lyckligtvis så ordnade det upp sig (på medicinskt sätt) och nu är jag mitt gamla glada jag som tur är :) Men det var en riktig mardröm, helt sjukt hur man kan svänga så där!! Men som sagt så tänker jag lägga det bakom mig nu för just nu finns inte ett moln på himlen och jag är lycklig! De senaste dagarna har jag varit på Nisses land och badat och seglat laser och nu sitter jag här hemma i kbyn och håller på att avlida av värmeslag! Ta mig till havet! Har förresten varit på Sabbes inflyttningsfest, hon bor numera typ 10 meter från tegel höhö. Var vår dröm för två år sen! Festen blev lyckad, ingen ny wendy-fest. Tyvärr!
Nu Väntar jag på att min papi ska hämta upp mig så vi kan bege oss ut till Åland igen. Tror det blir en kul vecka som kommer för både min brorsa + tjej, lite kusiner med en ny vindsurfingbräda (hoppas jag i allafall) kommer ut! Och förhoppningsvis så ska jag övertala pappa att köpa en till båt. Kajsa och jag ska även sälja fisk på onsdag igen hehe

Kajsa och en av "våra" laxar (
kajsas bild)

Ska nog ringa Malin S för att planera lite av sommaren. Uddaferrivalen blev sorgligt nog inställd för Sassa S är på Gotland och jobbar hela sommaren :( Men mina förhoppningar är i allafall att CP, Crille, Heddan och Nisse snart kommer och hälsar på mig på Åland och då blir det ju typ en miniferrival! Jippie


kajsas bild igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback