är

hemma i Täby. Så fort jag satte min fot i Sverige ville jag dö och funderade på att simma tillbaka till Åland. Jag klarar verkligen inte av en sommar i staden. Vill bada!!!!
Gick i allafall in på facebook för första gången på länge och la märke till att några vänner försökt kontakta mig och tydligen vill dom träffa mig. oooopsidejsi Tänk att t.om en sån obetydlig person som jag kan vilja bli träffad! Ska i allafall dra med Malibu till TC strax, hon ska klippa sig (page eller hockeyfrilla) och sen ska vi in till stan och dinnera hemma hos Josse. Får då även meata Ankan och Spongan om det jag hört är sant! Ska bli superkul <3 Ses sen tjejer ;)
Förresten så vill jag ha så här bruna ben som jag hade den här tiden förra året:



Men va fan man får nöja sig med dom benen man har, även om dom är vita! Fast skulle gärna ha crille r mellan benen hehehe NOT
Nu undrar jag mest var mina fans från Märsta är!? Skulle behöva dom just nu så jag känner mig som en den superstar jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback