värme

har höjt elementet lite så nu behöver jag inte två täcken längre. Var lite problematiskt att välja vilket jag skulle använda mig av bara för både var lika sköna. Men jag drog lott och känner mig rätt nöjd. Man får byta annars.
Funderar förresten på att gå hela vägen till skolan imorrn, ska nämligen ha datorkunskap i tre timmar. Men jag älskar att köra bil så jag väljer nog det istället. I Vtuna gymnasium fanns en fordonklass, både jag och Sarah B dog av kåthet när dom gick förbi. Skulle va värsta drömmen att ha en pojkvän som meckar bilar och kör runt i sin rishög till bil och dunkar hög musik. På sig har han självklart mjukisbyxor och nån hemsk keps. Tyvärr har han lite finnig hy men det väger allt det andra upp :) Själv skulle jag ha mjukisbyxor och magtröja och vääääldigt tunna ögonbryn (målade med svart kajal).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback