TUESDAY AFTERNOON

Igår var jag på Ikea med Cattap. Hon bygger nämligen om. Förra gången jag var på Ikea så var tydligen Blondinbella där samma dag. Såg inte henne men jag letade ju inte så aktivt heller så hon kan ha passerat mig obemärkt. Köpte en vattenkanna. En rosa. Kostade endast 9 kr. Sen åt jag en massa billig mat, det är en av nackdelarna med ikea. Om man går in restaurangen och ser att en bit princesstårta kostar 10 kr (med kaffe!) istället för 23 kronor som vanligt, ja då går det ju inte att motstå. När man handlat klart så kostar korven 5 kr och då kan man ju inte heller låta bli även fast man är mätt för om man struntade i korven skulle man kanske bli hungrig på korv två timmar senare och då får man åka till statoil och köpa en korv och då kostar den 25 istället. Tycker helt enkelt att folk ska vräka i sig korv när man är på Ikea så kanske man stillar korvsuget för en hel månad = sparar enorma summor pengar.

Pluggade förövrigt rätt frekvent igår. Hade även en mattelektion och insåg till min stora avundsjuka att en thai som går på matten har slagit in sin bok i ett nalle puh-papper. Please give me!
Om alla intresserade vill veta så tränade jag även mycket hårt, slog rekord på löpbandet. Mitt eget alltså. Idag ska jag på spinning och core. Tror att jag skulle kunna bli väääldigt vältränad om jag alltid är så här duktig.
Förresten så har jag inte tid att sitta vid datorn för jag ska skriva klart ett arbete och plugga mer matte. Kyssar


Kommentarer
Postat av: Snäll kille

Det är bra med billig gotte!

2010-10-04 @ 23:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback