Torsdag

Tycker jag har varit ovanligt duktig på sistone med mitt pluggande. I förrgår räknade jag t.ex matte i 2 timmar fast jag bara behövde räkna i en. Jobbade igår och då räknade jag matte på rasten fast jag istället hade kunnat läsa lite bloggar eller kanske letat efter en shettis (Jempa och jag ska köpa för att bruka dom vid ridsug). Matte är mitt favoritämne! Idag har jag suttit med en svenskuppgift som förvånande nog nästan är klar. Eller halvklar i allafall. Hade väntat mig ett tomt papper och lite ångest. Gillar att skjuta fram saker nämligen och göra nåt roligare. Mitt största problem när det gäller att plugga...

Funderar på att lägga upp lite filmer snart men måste bara få över dom till datorn. Favoriten är helt klart när jag, Sarre, Mallan och Spongan spelar in en film om Malin Baryard :)
Har en massa ridfilmer också som jag ska kolla igenom. Vet dock att jag stannar ut mig i så gott som alla klasser hehe. Men det var väl lika bra för hade det gått bra så hade jag kanske fortfarande ridit och det är jag ju sjukt tacksam för att jag inte gör!

Andra saker jag är tacksam för idag:
*
*
Kan inte komma på något förrutom att jag är lite glad att vi hade kyckling hemma så att jag slapp äta två veckor gammal blodpudding.

Nej nu ska jag nog sy klart en kudde jag håller på med som blir vääääldigt otroligt fin och sen ska jag till gymmet och träna (kommer t.om bli av) och sen så ska jag på bio och se Snabba Cash.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback