lat lat lat

Tyvärr så blev det ingen bio för jag orkade inte gå dit. Är så himla lat, typ världens lataste människa. Var hemma hos Cattap och tittade på när hon åt pizza och det var väldigt kul. Per B hade varit och gymmat. Per B är CattaP´s pappa för den som inte vet. Egentligen heter han nåt annat men vi har alltid kallat honom för Per B för det var så här att jag, Catta, Mallan och Cissi Spong brukade åka till strömsholmstävlingarna när vi var typ 13-14. CP´s pappa körde och väl på tävlingen brukade vi alltid umgås med en man vid namn Per B som jag gått på ridläger hos. Så då fick Cattas pappa också heta Per B. Kommer ihåg att jag ljög lite om illamående så jag fick sitta fram under bilresan och sen lyssnade vi på en skiva jag gjort: Strömmis - svenska favoriter. Sarek - genom eld och vatten gick i allafall på repeat. Roliga minnen :) Love you bitches
Såg precis att Mullan skrivit till mig på fejan och undrat om jag inte saknade henne? Men det gör jag gumman min! Massor!!! Satt senast idag och tänkte tillbaka på våran tid i Drammen. Underbart <3 Det var mysigast när man skulle sova för då lekte vi att vi var en ryskfamilj. Jag var pappa :)
Hade verkligen behövt Mullan just nu för jag tycker hon är precis lagom elak, hade varit kul att snacka lite skit om en viss typ av människor med henne. Mallan skulle typ inte palla utan bara säga att hon inte orkar bry sig, alla får va som dom är. Och det är hedersamt av henne tycker jag visserligen men Mullan är bra på det sättet att hon kan hitta något negativt om de flesta folkgrupperna. Skulle gärna spela in en reality-show med henne där hon skulle tillbringa typ ett halvår i nån liten liten stad, typ wilhelmina. Om Mallan och jag skulle bo där i ett halvår skulle vi ha jättekul. Busringa hela dagarna och åka runt på en moppe med randiga långkalsonger på huvudet och skriva ännu fler egna låtar. Funderar på varför dass papper inte åker runt lite mer på tunéer? Visserligen är bandets "lok" på lite olika ställen i världen just nu, Mallan i Oslo, Jag i Täby Kbyn och Spongan i SydAmerika. Undrar om Rille och Sabo är sugna?? Hoppas deras Hand- respektive fotklapp har tränats flitigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback