jag erkänner

att jag är världens lataste människa! Har inte gjort något vettigt överhuvudtaget och jag mår dåligt. Btw har jag kommit fram till att jag lider av järnbrist. Ska undersöka det där lite närmare. Nu ska jag hinna göra några få saker innan jag drar till gymmet, nämligen städa lite i köket och i mitt rum och så ska jag dricka väldigt mycket vatten så min hjärna vaknar. Imorrn ska jag jobba vilket känns UNDERBART för då slipper jag känna mig lat och kan känna mig jätteviktig.

Ibland önskar jag ändå att jag vore lesbisk.....


Världens vackraste kvinna

Kommentarer
Postat av: Lisa Örebroooo

Lotten kom hit! du kan sova i vårat extra rum så ska jag nog kunna övertala dig att komma hit och plugga i höst? låter inte det som en bra idé? du kan ärva lite böcker och jag kan visa dig runt :) Så ska jag visa dig örebros (rika) uteliv :) Hör av dig!! Puss och kram Lisa

2010-01-26 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback